sobota 6. dubna 2013

Burda


Vzhledem k tomu, ze v ceskych obchodech nenachazim to, co bych rada, a bohuzel je toho celkem hodne, rozhodla jsem se zacit sit. Muzu vas ujisit, ze sit neumim. Ale co kdybych to alespon zkusila? Libi se mi same jednoduche strihy, tak treba to nebude tak slozite, jak to vypada. Nerikam, ze je to vzdy casove a  financne uplne vyhodne. Ale nevzdavam se. Dnes jsem si poridila i latku. Material: balvna. Ne moc tvrda, ani ne moc mekka, tak akorat, aby spravne drzela tvar, jaky chci. Krasny velky vyber ma Mraz, ktery najdete na Sazavske, kousek od Muzea, ulice Vinohradske. Pokud i vy jste nespokojene s tim, co vidite v obchodech, zkuste zacit sit. Sama jsem uplny zacatecnik, ale burda mi snad pomuze. Pokusim se presne o tuhle sukni, co vidite na obrazku. Tak mi drzte palce. :-)

I have decided to make clothes by myself cause I can never find in stores what I really want to find. I love simple clothes and I know exactly how it should look like. So why not to try it by myself? Maybe it s not so difficult how it looks like. Of course it takes more time and your energy but I feel ready to try it. I start with this skirt. I have bought today the material cotton. You can find this store at Sazavska, near Muzeum, Vinohradska street in Prague; they have big choice.




Žádné komentáře:

Okomentovat