pátek 12. dubna 2013

Jean-Paul Belmondo Le Magnifique




Co vas dela stastnymi? Vite to? Nekdy a vlastne temer vzdy jsou to malickosti a s penezi nemaji nic spolecneho. V mem pripade to je zarucene Jean-Paul Belmondo, ktery me dokaze vzdy rozesmat, at se deje cokoli. Je to clovek plny pozitivni energie, a pozitivni filozofie, ktery vzdy prinasel a stale prinasi jen radost. Pred par lety prodelal mrtvici, a byl z casti ochrnuty. Kdyz jsem videla jedno interview s nim, nechtela jsem uverit tomu, co slysim a vidim. Ten clovek byl stale usmevavy, stastny, vdecny za kazdou chvili sveho zivota, a tesil se na kazdy dalsi den! Obdivuji ho nejen proto, jaky je, ale take samozrejme proto, jak vypadal a stale vypada. Nemluvim zde o krase, nybrz o charizmatu a jedinecnem kouzlu, ktery tento muz vyzaruje. A ten jeho nesmrtelny usmev, ten me dostava pokazde. Zkratka ho zboznuju a miluju.  Uznejte sami, ze je proste "Magnifique". :-*


Qu' est-ce qui vous rend heureux? Il s' agit souvent de petits moments qui n' ont rien a voir avec de l' argent, n' est-ce pas. Vous savez ce qui represente le vrai bonheur pour vous? Pour moi, c' est sans hesiter Jean-Paul Belmondo. C' est lui qui me fait sentir mieux si c' est pas le cas. Je l' adore tout simplement. Ce n' est pas la beaute qui m' a enchante, mais son charme, charisme et sourire. Bref, je l' adore. Pour moi, il est tout ce que vous savez imaginer :  Irresistible, Maginifique, Adorable, Magique et tout cela en meme temps. Il me fait rêver. Et je le remercie pour cela!


What makes you feel happy? For me, it' s Jean- Paul Belmondo! It' s him who makes me feel better when I need it. I adore him since my childhood! It' s not beauty but his charme and his smile which I find absolutely magical and irresistible. He makes me dream and I thank him very much for this!






Žádné komentáře:

Okomentovat