středa 20. března 2013

ANNA KARENINA

Kdo z vas videl nejnovejsi americke zpracovani Anny Kareniny v podani Keiry Knightely? Co si o nem myslite? Pokud se vam toto zpracovani libilo, tak radeji nectete dal. Mne se totiz nelibilo ani trochu, coz je ovsem jeste hodne slabe slovo. Dokonce me tohle zpracovani urazelo. Vzhledem k tomu, ze jsem videla i zpracovani predesle s nadhernou Sophie Marceau, ktera Keire nesaha ani po kotniky, neslo nesrovnavat. Keira jako Anna? Dovolte, abych se zasmala. Takhle si opravdu Ruskou krasku zenskych tvaru nepredstavuji. Oproti tomu Sophie typove odpovida presne te Anne, kterou jsem si predstavovala ve sve mysli, kdyz jsem cetla tenhle krasny roman od L.N. Tolsteho. Toto moderni pojeti, ktere jsem zkratka ani trochu nepochopila, mi prislo trapne, a neskutecne smesne. Poztracelo veskery cit, emoce; vlastne udelalo z tragickeho pribehu pouhou frasku. A aby toho nebylo malo, jednalo se o ubohou kopii zpracovani predesleho. Jestli mam povazovat za inovatorske to, ze se dej odehraval v divadle, tak to je opravdu trochu malo. Rozhodne to ale nepovazuji za napad dobry. Nejlepsi by bylo si asi roman rovnou precist. Pokud byste ovsem presto chteli videt skutecne mistrovske dilo, ktere by odpovidalo romanu v jeho nejcistci podobe, tak doporucuji zpracovani se Sophie. Muzete si byt jisti, ze na tento zazitek jen tak nezapomenete. 






Žádné komentáře:

Okomentovat