středa 20. března 2013

STUDENA BILA BLOND

Studena bila blond! Pokud jste i vy studeny letni typ jako ja, tak vam bude sluset jako zadne jine. Co vam ale zarucene nebude sluset, je jakakoli blond v teplem odstinu. V tom naopak vypadaji bozsky vsechny jarni - tedy teple typy. Mozna ze i vam tahle studena bila barva vlasu pripada trochu umela zalezitost. Stejne tak i mne. A proto jsem se zacatkem roku rozhodla to zmenit. Uz jsou tomu tri mesice, kdy cekam netrpelive na chvili, kdy budu mit zpet svoji studenou bilou! Jsou to muka, o to vetsi, kdyz absolvuji x castingu, a vubec nejsem ve sve kuzi. K cemu mi je, ze mam krasnou teplou blond, ze me vlasy pusobi prirozene a zdrave, kdyz ma plet v ni pusobi divne unavene? Tim, ze jsou vlasy v primem kontaktu s pleti, tak kombinace teple se studenou je docela problem, verte mi. :-) Zkratka a dobre pokouset se zmenit svuj odstin pleti je predem prohrana bitva. Velmi rychle mi doslo, ze tady nejde ani tak o to, co ja chci, nebo co mne se libi, ale o to, co slusi me pleti a co ji naopak vubec neslusi. Jinymi slovy neni nad to znat svuj barevny typ. A co vy? Znate ho nebo jste v teto typologii mirne ztraceni? Pokud ano, snad vam pomuze informace, ze je jedno, zda jste jaro, ci podzim, dulezite je vedet, zda jste typ studeny ci teply. Vse ostatni prijde samo.





Žádné komentáře:

Okomentovat