čtvrtek 21. února 2013

Big sunglasses




 Co se me tyce, nekolik let jsem nenosila slunecni bryle zadne, protoze jsem byla presvedcena, ze mi zadne zkratka neslusi. Jak moc jsem se pletla, jsem zjistila ve chvili, kdy jsem poprve vstoupila do boutique Dior. Pokud i vy si myslite, ze nejste ten spravny typ na slunecni bryle, treba to bude tim, ze jste jeste nenarazily na ty spravne, ktere by vam padly. Na haemko, mango apod. ale zapomente. Nebojte se investovat do doplnku, jako jsou bryle. Myslim, ze to prave ony jsou na celem outfitu to nejdulezitejsi a ze nam vykouzli krasny simple look. Muzete mit na sobe teplaky, vytahane tricko, ale s velkymi slunecnimi bryly budete vypadat proste bozsky vzdy.
Pokud i presto vahate, bezte si jednoduse nejake vyzkouset jako tehdy ja a nebojte se jit rovnou ke zdroji smer Parizska. Budete prekvapene, ale ceny zde nejsou vyssi nez ty, ktere nabizi Optika; dle me zkusenosti je tomu spise naopak. A jakou zvolit velikost? Cim vetsi, tim lepe! Co se tvaru ci barvy tyce, tam myslim, vitezi vzdy klasika. Ale zalezi samozrejme na vas, co mate rady. Ikdyz se musim priznat, ze novy retro styl Diorek me uchvatil natolik, ze mi asi nezbude nic jineho, nez jedny takove vlastnit. No uznejte samy. Libi nebo nelibi?


 







Žádné komentáře:

Okomentovat