úterý 19. února 2013

Plasticka operace

Ano anebo nikdy? Nikdy nerikej nikdy! :-)

 

Uz jste nekdy uvazovaly nad tim, ze si nechate zvetsit prsa nebo byste rady vetsi rty, popripade mensi nos? Dnes je prakticky mozne cokoli, ale kde jsou hranice? Skoro to vypada, ze hranice zmizely. Kazda druha celebrita ma neco upraveneho. A prsa? Jak casto slycham kolem sebe, ty ma snad kazda, ne?
Ja jsem jedna z nich a to se povazuju za normalni spise prirozeny typ. Takze plasticka operace = automaticky umelotina? Nejsem si tim tak jista. Pokud se jedna o maly zasah, na prvni pohled neviditelny, tak proc ne. Zkratka zijeme v takove dobe. Pokud vas trapi velky nos, nebo mala prsa a plasticka operace vas ucini stastnejsi, pro me za me. Jenze to, zda budete po operaci opravdu stastnejsi, neni vubec jiste. Nemluvim zde o zpackane operaci, ktera prinasi akorat radu problemu, starosti, dalsich reoperaci, bolesti a jeste vas to stoji hodne penez a casu. Co kdyz i po vydarene operaci se nedostavi takovy ten uzasny pocit, ktery jste cekaly? I to je totiz dost mozne. Nekdy si rikam, ze nebyt toho tlaku okoli, kde vsichni volaji po dokonalosti, tak kolik z nas by opravdu o plastice uvazovalo? Dokonalost versus nedokonalost. Vzdyt prave ta nedokonalost z nas dela bytosti jedinecne, a ne malo znamych osobnosti se prave diky tomu proslavilo. Jde asi o to naucit se milovat samu sebe takovou, jake jsme. Pokud totiz nemate rady samu sebe, tak verte, ze ani po plastice tomu nebude jinak. Porad budete nespokojene. Mozna ze je na case se nad tim zamyslet a necekat porad na neco, co to zmeni. Protoze to vy jste strujci sveho stesti. Sleduji pravidelne ruzna videa, kde hodnoti ruzne plasticke operace celebrit pan doktor Dolezal, a snad ve vsech pripadech mi ty holky prisly hezci predtim. Asi jsem fakt divna. Protoze ale mam spoustu kamaradek, ktere prave o plasticke operaci uvazuji, rozhodla jsem se s vami podelit o sve zkusenosti s "augmentaci prsou" - a vylicit vse, co vas pripadne ceka - od zacatku az do konce.

Prvni krok spociva v tom - vybrat si toho spravneho doktora, kteremu budete duverovat, ale a to predevsim, ktery vam ty prsa udela co nejkrasnejsi. Plastickych klinik je mnoho, a to muze byt pro nektere z nas trochu orisek. Internet vecny pomocnik, ale nejlepsi je stejne vyzkouset vice mist nazivo, a udelat si tak nazor samy. Prvni moje cesta vedla do Perfect clinic. Asi nejvic vyhlasena klinika v Praze. Jenze, co je nekdy moc vyhlaseny, neni vzdy uplne the best. Na konzultaci jsem si u pana doktora pripadala trochu, jako bych byla jedna z milionu, zkratka bezici pas hadr. Nic mi nerekl, nevysvetlil, jen se tak na me podival, zkonstatoval, ze tedy priroda mi opravdu moc nenadelila, a pak jen dodal, ze to udelame tak, abych mela vyvazene proporce k memu vypoulenemu zadecku. Fajn. Ale to mi toho teda moc nerekl. Rozhodne nic, co bych nevedela. Ovsem to, jake budu mit implantaty, nebo proc zrovna tento tvar, na to uz nezbyl cas. Mozna ze jsem se mela vice ptat, ale poprve zkratka nevite, a nez se stacite vzpamatovat, jste na odchodu. Nevadi. Vidina toho, ze budu mit postavicku jako lusk, me dostatecne uspokojila. Zacinala jsem se tesit. Ale behem te doby take cist vice a vice na internetu. A zacala mit pochyby. Jak to vlastne bude ve vysledku vypadat? S tim malem, co jsem vedela, nebo spise nevedela, jsem se mohla jen dohadovat. Nahodou se mi kamaradka zminila o panu dr. Dolezalovi. Tak jsem se na nej sla podivat. Kazdy je dobry na neco, a myslim, ze on prave na ty prsa. Na konzultaci jsem u nej byla skoro hodinu. Vse mi vysvetlil, namaloval, meril, osahal, zkratka okamzite jsem vedela, ze jsem v dobrych rukou a ze jsem rozhodnuta. Jdu na operaci a jdu prave k nemu. A tak za mesic uz jsem lezela na operacnim sale. Ale nepredbihejme. Pokud nektere z vas uz vite, ze ty prsa proste chcete, at se deje co se deje, tak asi resite velikost, tvar, rez a pod. Co se tvaru a rezu tyce - nad tim ani premyslet nemusite - to vam poradi doktor, ktery tomu rozumi - ktery vi, co je na vase telo prave to nejlepsi - a tudiz nejlepsi vec, kterou muzete udelat vy - je - ho jenom poslechnout. Zvlastni je, ze v Perfect clinic mi chteli delat kulata, a p. Dolezal navrhl bez premysleni jednoznacne tvar kapkovity. Jaky je v tom rozdil? Kulata jsou spise typ umely. To znamena : takove ty dve boule, jako ma treba Victoria Beckham. Myslim, ze u takovych prsou kazdy pozna okamzite, ze prirozena nejsou. Jenze nekomu se to libi. Rozhodne ja nemam nic proti. Ja tam tu vybouleninu sice nechtela, ale ono zde ani tak nejde,co ja chtela ci nechtela. Verim odbornikum. Co ja o tom vim. Oni vi, co delaji, a pan dr. Dolezal to vi na stoprocent. Kazdy mame jiz nejaky tvar prsu, a dle toho se prave urcuje, zda bude ve vasem pripade lepsi pouzit kapku ci kulaty tak, aby vysledny efekt byl co nejlepsi. Co se implantatu tyce, tak zde snad netreba psat, ze jen ty nejlepsi, tedy nejdrazsi. Prece jen je to vase telo, a na nem snad setrit nebudete. Kdyz uz jste se jednou rozhodly, tak jak tak nebo tak, to neni uplne levna zalezitost, a jestli to bude o 5 tisic levnejsi, si myslim, uz nehraje takovou roli. Dale je tu otazka, kudy doktor povede rez. Muze bud bradavkou anebo pod prsy. Nevim, co je lepsi. Co ale vim, ze rez pod prsy boli jako svina. Kdyby mi nekdo rekl, jak to bude bolet, tak nevim nevim, zda bych do toho sla. Ale samozrejme kecam. Sla bych do toho stejne. Co vic zde dodavat. Snad jen takova drobnost. Jakou mame vybrat velikost implantatu? Bohuzel ani tohle nemuzete moc rozhodovat vy. Urcite je dobre si nechat poradit. Ideal je samozrejme zlaty stred - tedy snad kazda normalni chceme mit krasne trojecky. :-) Podle ceho doktor usoudi, zda je to ve vasem pripade vubec mozne ci nikoli, je vase postava. Ja mam ramena velmi uzka, a tudiz i hrudnicek maly. Ani pan doktor zazraky delat neumi. Je potreba mit dost prostoru, kam ty implantaty ulozit. Takze na tuhle vetu: "ja bych rada trojky" jsou pani doktori primo alergicti. A ja se jim nedivim. Ono totiz nekdy vysvetlit drobne stihle pacientce, ze to proste nejde, neni zrovna snadne. At uz si jdete upravit nos ci cokoli jineho, porad plati, ze zazraky vam tam nevykouzli. Vzdy jde o upravu toho, co je jiz dane. A aby vysledek byl optimalni, cim mensi zasah, tim lip. Takze ja mam s nejvetsi pravdepodobnosti vetsi dvojky, ale s jistotou to fakt nevim.  A nebo dva a pul? Kdo vlastne ty cisla vymyslel? Hlavni je, aby to vypadalo dobre na danem tele, a pokud mozno i prirozene. Kolik jsem mela presne ml si uz nepamatuju, ale presna cisla jsou vam stejne k nicemu. Jak sam pan doktor rekl: "snazil se tam toho narvat, co nejvic to slo". A na kazdem tele to dane mnozstvi vypada stejne jinak. Takze asi takhle. Prsa jsou krasne mekka, a hlavne maji nadherny tvar. Jediny problem, ktery ted resim, je vyber podprsenky a v tom se, priznam, ze trochu pokulhavam. Driv jsem nemela co podepirat, takze jsem si kupovala maximalne kalhotky. Ted ovsem nemuzu najit nic, co by se mi tam vlezlo tak, jak by melo. Nic mi nesedi. Tak jsem to zatim vyresila nasledovne: nenosim podprsenku zadnou. Nemusim vam rikat, ze v lete je to parada. Tedy bude! Na to se taky tesim. Ale co ted, kdyz je zima? Je jasne, ze mit takovou podprsenku, ktera by mi nejen byla, hezky vypadala, a prsa krasna vykouzlila, je prani kazde z nas. Vzdyt na to jsem se vlastne tesila. Ze konecne budu moct kupovat komplet spodni pradlo. Nehlede na to, ze takovy vystrih v tricku na drobne stihle postave muze byt fakt cool. Jakozto byvala neprsatice jsem vzdy obdivne koukala do vystrihu svym kamaradkam. Myslim, ze bez spravne podprsenky, tzv. tresince na dortu, i sebelip udelana operace prsou prijde vnivec. Pan doktor mi poradil: pry at si koupim podprsenku vetsi, a pak si ji sama upravim. Haha. Jestli pak me trochu neprecenil. Na jare mam dalsi konzultaci a bez nove krasne padnouci podprsenky nemam pry vubec chodit. :-) Tak to, abych si pospisila. Planuji navstevu v boutique Le Chaton. Tak jsem na to zvedava. Treba jeden z dalsich clanku bude prave na toto tema. A co vy a operace? Laka vas ta predstava byt jeste krasnejsi, uz jste podlehly svodum a ne jednou, anebo naopak patrite k tem, ktere jsou presvedcene, ze nikdy?




PLASTIC OPERATION

Have you ever thought about "face-lift"? Today almost everything is possible. Every second celebrity has something changed on her body. And not only them. I am one of those normal people, rather natural kind of person, and I have submit the operation of breast too. So is it still truth that every person with facelift must be automaticly called an "artificial person" . Of course I dont speak about those who are almost dependant on it and for whose it became hobby. We live in this period. That´s just like this. The period of many many possibilites. So why not to take profit of it? The question is if it really makes us feeling happy as we are expecting. It is very possible that even after your operation, you will not still feel satisfy and you will want to continue and continue. It will take your time, energy and money. So where is the happiness then? We should never forget that even the best plastic surgeon cant do the miracles. For me, the best operation is this which is almost invisible at first look. Dont forget that every plastic surgeon works with what nature gives to us. I think you will agree with me if I say that we should allways stay the same in some way.

 Everybody is speaking everywhere about how to look perfect. But what does it mean to look perfect? Perfection versus Imperfection. I would say that this is exactly this imperfection which makes us unique and beautiful. Let´s look at the famous people. Very often it is their imperfection which made them famous. They loved themself how they were. It ´s the same with love. You dont love perfect person. Nobody is perfect. But truth love is to love somebody with his defaults. Well, let´s say that the most important is to love ourself how we are. It s all about how we look at ourself, not at all how the other look at us. Because if you dont like your body, one operation or two will not resolve your problem. Maybe it s time to stop waiting for something which would make us fell more happy. Let´s just be happy with yourself right now. I am watching the videos which are about celebrities who have submit some facelifts and I can tell you, I think they looked better or more pretty before. But maybe I am strange. What about you? Yes or never?


Žádné komentáře:

Okomentovat